Valborg!

milo om Jävla mög!:
Jag har den röda och den är god, på mig iaf hehe .. Missförstå mig inte men parfymer luktar olika på alla , konstigt nog ;P .

Svar: Ja jag vet att de gör det. Jag vet att jag luktat på den, men minns inte alls hur den lukta.





Idag har vi varit på ikea å shoppat lite.
Det slank även ner lite köttbullar, gräddsås å potatis :).
Älskar IKEAs köttbullar :).

Köpte en matstol till Linnéa med madrassinlägg, så hon sitter på plats :).
En ostlåda ramla ner i vagnen, två ljusstakar, haklappar och lite annat skit :).
Micke köpte en ny golvlampa till mig, eftersom han förstörde min gamla!

Nu sitter jag här å njuter av en is kall öl!
Härligt med fredag :).
(Micke ska ha hand om Linnéa ikväll. så tro inte jag dricker sprit när jag har henne!)

Hoppas ni får en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0