Jävla mög!

jag hade klydd med min facebook-sida igår heela dagen.
Kom inte in på min profil, men kom in på alla andras.
Tydligen hade andra också problem med att komma in på min profil.
På kvällen kunde jag inte ens kolla på startsidan.
Det ända som kom upp va ett "Hej".
Hittar verkligen ingenstans där man kan skicka ett mail till ngn administratör (?).
Hitta iaf ett ställa där man kunde ställa frågor till de.
Där skrev jag såklart, men vi får väl se hur länge jag måste vänta innan jag kan använda min facebook igen :(.

Igår firades min födelsedag hemma hos mina päron.
Vi käka lite mat å sen gjorde jag kladdkaka som jag å mamma mumsa i oss, ja inte hela såklart!
Fick ett presentkort på IKEA :).
Fick också min parfym de köpte på båten nu när de va i tyskland.
Britney Spears Fantasy!
Den luktar ngt så fruktansvärt gott :).
Sött å gott.
Ville ha DNKY´s parfym, det där äpplet du vet.
Men de hade bara den röda å den e jag inte säker på om den luktar så gott som det gröna!
Sen fick jag 3 flak öl, en Pisang ambon och en Blue Nun-bag-in-box. Fast de betalde jag själv :).

Ja, idag va det valborg.
Kollar man ut nu så ser vädret inte alls lovande ut :(.
Så kanske får vi vara här hemma ist.

Hoppas det fungerar nu.
Mitt förra inlägg som va exakt likadant som detta, men jag råka komma åt en knapp å ändra storleken till typ 400! :P

Pusskram/♥Linnéas mamma♥


Kommentarer
Postat av: milo

Jag har den röda och den är god, på mig iaf hehe .. Missförstå mig inte men parfymer luktar olika på alla , konstigt nog ;P .



Hoppas du fick en fin födelsedag :) åhh kladdkaka , fyyfan va sugen man e på allt sånt nu när man bantar men så fort jag e nere i min vikt så kan banimaj äta en bit kladdkaka även om jag måste träna bort den sen hahaha!

2010-04-30 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0