Trött

Nu r jag jävligt trött på att vara sjuk.
I en hel månad har jag varit förkyld. 
Har hostat och hostar fortfarande. Nätterna e värst, då e det torrhosta och jag tappar andan mitt i varje hostning så lungorna får panik och kämpar för att få luft.
Jag blev av med snorandet ett litet tag men kom som ett brev på posten i förrgår, med frossa och halsont.
Blää! 
Och jag vill inte stanna hemma från jobb heller då folk tror att jag e hemma för nöjes skull.
Folk som inte har småbarn har nog glömt hur det var.
Jag e extra mottaglig och alla dessa nya baciller gör krokben på mig varje gång.
Så om jag drar på mig en lunginflammation nu så ska jag skylla på alla som går bakom min rygg å snackar bajs!

Har fortfarande INTE fått tag i en psykolog.  Den ena svarar inte på varken telefon eller mail och den andra jag nu hittat har varit sjuk igår å idag. Så får prova imorgon  och se.
Känns inte så akut just nu, dessa dagar som solen visar sig. Frågan e bara hur det blir en grå tråkig dag.
Vill inte sitta i soffan som en zombie längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0