still going strong

Förkylningen har inte lättat än. 
Eller ja, näsan rinner inte längre men allt annat e kvar.

Tar en paus i packandet.
Det börjar faktiskt bli rätt tomt i skåpen och runt om här hemma.
Inga gardiner, inga tavlor eller prydnader. Knappt några kläder kvar i lådor och garderober. Bara det nödvändigaste och kläderna till bröllopet på lördag.

Söker och kollar massa inspiration till huset.
Ska vänta å köpa massa tills vi ska till Ullared.  Där hittar jag säkert massor med saker.
Älskar ju den lantliga stilen och kommer inreda därefter. 
Micke tycker jag e tråkig som bara vill ha vitt vitt vitt. Så får väl köpa något grått också :).

Ska måla våra köksmöbler vita och hela uterummet ska vara vitt med lite rosor här å där. 

Som ett barn på julafton sitter jag i soffan å längtar som tusan.
Planerar hur jag ska dricka mitt kaffe i trädgården på sommaren. Ligga och steka i solen medan barnen badar och tjoar. 
Ännu en punkt jag kan kryssa av på min lista av saker jag vill uppnå i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0