snart

Nu e det bara 3 dagar kvar tills vi får nycklarna. Och om 1 vecka ska vi snart gå å lägga oss i vårt hus!
Längtan har varit lång, men nu e vi såå nära.

Igår var vi ute och köpte färg å annat smått å gott.
Det blev många rundor i byggvaruhus men tillslut hittade vi vad vi skulle.

Idag har vi varit en sväng på Emporia.
Vi skulle bara köpa vars 2 50kronorsklänningar till flickorna för mitt presentkort på h&m.
Kalaset slutade på 1500.
Å inte ett skit köpte jag till mig själv.
Linnéa fick 2 klänningar, 2 t-shirtar med frost på, 1 par tajts och 3 plastprinsessor.
Lovisa fick 1 klänning, 2 frost - tröjor,  1 par skor och en skitsöt docka som nästan e som en riktig bebis *näästan*.
Å micke köpte ett spel.
Jag håller mig till saker till hemmet nu.
Hatar att köpa kläder i stora storlekar, så jag låter bli.

Barnen sover nu och jag ska kolla på film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0