Funderar

Som vanligt när jag inte har något att göra, så går hjärnan på högvarv.
Känner mig lite tom idag.
Vädret!
Solen ger mig så mkt energi och jag blir på tusen gånger bättre humör.
Hade gärna krupit ner under en filt å sovit tills micke kommit hem.
Men barnen e hemma idag, dagis e stängt.

Jag har stora planer för huset.
Har planerat allt in i minsta detalj.
Hatar att jag ska ha sån kontroll.
E orolig för flytten.
Vi har så mkt saker och vill hinna få upp så mkt som möjligt samma dag för att inte bo i kaos.
Kommer vi hinna måla alla rum på 3 dagar?
Var ska vi göra av alla kartonger med saker som vi inte ska använda (allt bra å ha)?
Vill ju ha ordning och reda.

Tror detta med flytten har blivit lite för kaotiskt för mig. 
Stressen med att få vår lägenhet såld och hitta något som vi kommer trivas med.
Längre till sjukhuset om Linnéa får ett anfall.

Jag tycker själv att jag e löjlig som stressar upp mig för sånt.
Måste sluta va sånt jävla kontrollfreak!!!!
Får börja jobba med att få bort det.

Linnea har inte haft fler anfall sen det första hon fick den 19 augusti. Vilket snart e 7 månader sen.
Risken att hon får fler e väldigt liten. Skulle hon få ett (peppar peppar) så har vi akutmedicin till det!

Någon som provat meditation?
Kan kanske hjälpa mig att få bort alla hjärnspöken !

Nej nu ska jag laga lite lunch till oss.

Det går fan inte att ladda upp bilder här längre!! 😠

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0