dag 3

Den strålande solen.
Tack för att den vill titta fram ibland å ge en lite värme!

Dagen har verkligen varit toppen!

Jag jobbade i förmiddags, sen hämtade jag barnen hemma hos sin farmor, sedan körde vi å hämta upp mina föräldrar för att köra till Vellingeblomman. 
Måste köra dit igen utan barn när vi flyttat.
De har ju fantastiskt fina saker.

Pappa och mamma som vet att jag älskar ugglor, köpte en fin ugglelyckta och en vas till mig.
De e så fina :).


Jag köpte själv några klädnypor som jag tänkte göra något skoj med i barnens rum sen.
 

Efteråt körde vi hem till mamma där vi fika och lekte en stund. 
Blev sen bjudna på middag å kaffe.

Nu ligger barnen å sover, jag ligger på soffan och väntar på M som kommer hem om en stund!


Jag vet inte om det e tillfälligt eller vad, men jag har tappat lite aptit.
E inte alls sugen på mat eller något. Äter inte i den utsträckningen jag gjorde innan .
Jag har läst att man kan drabbas av viktnedgång av medicinen.  Så jag hoppas ju på det och inte tvärtom.
Läste även att man kan drabbas av anorexi.. så långt får det dock inte gå.
Men sådär 15 kg ner hade ju varit perfekt.

Har inte känt av trycket över bröstet förrän nu när jag kom hem. 
Vet inte om det e för att medicinen börjar sluta värka.
Ska inte trappa upp förrän på torsdag.

Hoppas på en likabra dag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0