dag 1

Första dagen med antidepressiva börjar lida mot sitt slut.
Den enda biverkningen som redan slagit till e en öken i munnen.
Riktigt jävla megatörstig hela tiden. Vilket ändå e rätt bra, då jag dricker så pass lite att jag får hjärtklappning nästan varje dag.
Jag skulle behöva dropp dygnet runt.

I skallen tror jag inget påverkat mig än. 
Idag har varit en bra dag helt enkelt.

Jobbade in min förmiddag som jag missade igår pga läkarbesöket.
Sov ca 1 1/2 timme när jag kom hem. 
Hämtade barn och man, lagade mat sen myst med barnen en stund.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.

Imorgon e det dags att starta jobbhelgen .
Men jobbar till 10.10 imorgon och 11 på söndag. Tror jag överlever :).

Jag har slutat planera så mkt inför flytten.
Min hjärna gick på högvarv där ett tag och orsaka huvudvärk på dagarna.
Jag väntar dessa sista dagarna och möblerar runt sen å köper det jag behöver när jag verkligen kan se vad som behövs.
Men jag längtar fortfarande som en tok. 


Ni rockar väl sockorna idag :)



För sörja gången låg båda barnen kvar i vår säng och tittade på en hel film.
Linnéa låg på Lovisas mage och blev pilla i håret.
Så himla.mysigt. 
Ikväll ska min man få äran att pilla i mitt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0