Femåring, kalas och vab-mys

Nu har vår stora bebis blivit 5 år.
Kan inte fatta att hon redan e 5 år.

I söndags hade vi kalas för båda barnen eftersom Lovisa blir 2 på söndag (1/2).

Att hon blir 2 det fattar jag inte heller.

Jag blir iaf inte äldre.
Inte en minut äldre än 23 som jag var när Linnéa kom.

Iaf.
Kalaset gick bra och barnen fick många fina presenter.

Idag har jag vabbat med linnea.
Ja Vabruari e ju snart här. Så why not start now.

Jag undrar om jag ska ta steget och flytta in barnen i sitt rum igen på nätterna.
Vet inte om jag klarar det än.
Om jag klarar det överhuvudtaget .
Jag måste ju träna bort min oro innan vi flyttar och de ska ha vars ett rum.
Kommer få sjukt mycket ångest för alla prövningar jag kommer tvingas till under min behandling.
usch.
 
Vi har fortfarande inte fått sålt vår lägenhet..
Sjukt jobbigt att gå å vänta.
Vi vill ju flytta typ igår.
Vi vill börja packa och rensa här hemma.

Huset vi budat på e ledigt from 1 februari så vi känner oss stressade att bli av med vår nu.
 Vi har 2 som e intresserade men tar jävligt långtid på sig att tänka. 😠



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0