host host

Denna hostan tar kål på mig. Jag hostar så mitt huvud nästan sprängs.
Nu hostar även barnen ikapp. Å Lovisas kran rinner.
Ja, det heter ju inte vabruari för inget.

Imorgonbitti e det äntligen dags för mig att besöka läkaren och prata och få hjälp.
E så nervös för att jag ska sitta å ljuga.
Få det att låta som om det inte alls e så farligt.
Fan om jag gör det. 
Jag har skrivit ner 3/4  - sida med psykiska bekymmer.  I värsta fall får jag ta fram den å ge den till läkaren.
Hoppas VERKLIGEN jag får hjälp direkt. Kosta vad det Kosta vill, för nu ska jag bli glad igen. Bli den Jessica jag var innan.

Födelsedagsfrukost med kanelbullar i mammas och pappas säng slår det mesta :)

Lovisa fick detta köket av oss. Det gick hem å vi har fått äta massor med "bloccoli" och korv. 

Idag har vi bara myst jag och lovisa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0