feberfrossa

Trodde slutet var nära igårkväll. 
Frös så jag skaka fast jag låg under duntäcket. 
Det började redan när jag kom hem från jobb. Frös som bara den, tog på min onepiece och bädda ner oss alla på golvet i barnens rum.
Kände mig lite bättre efter en bamyl och 2 timmars vila.
Men sen slog det på igen på kvällen. 
Natten va olidlig och jag svettades och frös om vartannat, samtidigt som Linnéa låg å gnisslade tänder å störde mig från att somna om.
Fick lägga mig på soffan mellan 2 och 5 sen gick jag tillbaks till sängen.
När klockan ringde var jag redan halvvaken för min täppta näsan, huvudvärk, halsont och samtidigt trött.

Barnen har i princip varit förkylda och sjuka hela februari. Lovisa har varit sjuk i flera omgångar, Linnéa har varit hemma nästan hela veckan.
Vi har delat på dagarna. Jag jobbar ju bara fram till lite över elva, så när jag kom hem, stack micke till jobb.
Igår blev micke dålig, å så jag idag.
Barnen e friska igen.

Blir nog ingen rolig helg detta :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0