Domen

Medelsvår depression.
Har fått medicin behandling för att bli glad och även atarax som e lugnande vid panikattaker. 
E helt sjukskriven denna veckan ut sen kommer jag börja jobba 50%. Jag får se om jag klarar av att jobba de 50%. 

Jag började ju gråta så fort jag satte mig i stolen hos läkaren.
Jag bad om ursäkt å sa att jag e väldigt känslig och gråter för minsta lilla. Och tycker väldigt synd om mig själv.

Jag fick fylla i formuläret som man fyller i på bvc efter man får barn och på det fick jag 20 poäng. 12 poäng e normalt.

Frågan om hur jag ser på livet var svaret lite tveksamt.
Jag vill inte dö. E jätterädd för att dö ifrån mina barn. Det tyckte ju såklart läkaren va bra. Och skrev ut lugnande för att jag inte ska få panik över att tänka på döden och alla sjukdomar jag tror mig ha, som jag snart kommer dö av...
Skrattar åt mig själv i mina "klara" stunder, hur jag ens kan bete mig så hypokontriskt. 

Jag fick även lämna blodprov. Men vet inte vad det var för några. 
Men e det något som sticker ut så får jag nog veta det förr eller senare!

Ja jag klarade iaf av att prata med läkaren utan att ljuga och det var mitt första mål.
Mitt nästa mål eller att se ljust på tillvaron och alla småsaker och börja längta efter flytten till huset :).
Vi ska skriva papper på torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0