åt helvete

Linnéa va sjuk nästan hela förra veckan.
I torsdags kväll fick jag feberfrossa och mådde skit hela natten.
Kände mig lite bättre men fortfarande kass hela fredagen.
Sen kom halsont och hosta.
Å förkylning på det.
Mådde sen nästan som vanligt på lördagen förutom halsont. 

Har fortfarande ont i halsen och hostar å e hes.
Men jag har jobbat idag och ska nog orka imorgon  med. Sen e jag ledig på onsdag.

Idag hade jag tänkt ringa försäkringskassan och fråga om de fått in alla uppgifter om sjukskrivningen, men de hann fan ta mig ringa före.
Allt såg bra ut 😱. Det brukar alltid vara något man ska komplettera.  

Skulle ringt psykologen som jag valt ut, men studsade på kudden med huvudet och råka sova 1 1/2 timme på soffan.

Nu ska jag laga mat till barnen å mannen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0