snörvel

Näsan rinner som en kran.
Tjohoo .

Igår var det inget stopp på snoken. Den rann å rann och jag va helt slut i skallen.
Micke åkte till Blekinge och jag å flickorna hem till mamma.
Idag ska flickorna sova hos sin farmor och jag å mamma ska ut å äta. 

Det va verkligen skönt att lämna barnen idag. 
Lovisa har vaknat tusen ggr inatt så jag å barnen har trängts i en bäddsoffa. Det var inte speciellt mysigt.
Jag kunde bara ligga på ena sidan för att ge barnen plats. Eller de tillät mig inte ligga på mer plats. 
Så idag har jag varit trött. 
Tog mig en bamyl för en stund sen å börjar piggna till.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobb så vi kan öppna en öl å göra vid oss :).

Det var längesen vi var ute tillsammans, bara vi 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0