Att ta tag i saker.

Jag vet inte vad jag går å väntar på.
Hoppas väl på fler ljusa dagar. 
Har haft en toppenhelg hemma hos mamma, trots min förkylning.
Jag hade inte orkat ta hand om barnen helt själv. 

Vi var ute och åt i fredags på t.g.i. fridays.
Lika gott som de andra gångerna. Efteråt tog vi en öl på Gustav sen åkte vi hem å snacka lite skit.
På lördagen hämta vi barnen hos sin farmor och sedan körde vi till Dollarstore i Staffanstorp. En rolig butik med allt möjligt.

Igår kom vi hem. Borta bra men hemma bäst. Hemma kan barnen leka med sina saker och de kan göra vad de vill (nästan). Man slipper kolla de hela tiden.

Idag gick jag upp vid halv tio sen körde jag till staffanstorp å handla. 
Kylen å frysen behövdes fyllas på.

Ska strax köra å hämta barnen å mannen å sen köra ut på ärenden igen.

Någon som vet om det fortfarande finns barnstolar till styret på cykeln? Och var det finns?
Hade varit toppen med en sån stol på cykeln när barnen ska hämtas å lämnas på dagis.
E så trött på att ha vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0