En dröm

Idag e micke å jobbar lite övertid. Han sa att han skulle vara hemma till lunch, så hoppas det för det e så tråkigt när han inte e hemma.

Lovisa sover och Linnéa tittar på Planet 51.

Igår var jag och M ute och åt och va på bio.
Vi såg Interstellar. Helt ok film. Inte alls min typ av film egentligen men den va faktiskt helt ok.

Mysigt att få ensamtid med min man och bara ha det lugnt. 

Idag ska vi på kalas.
Nästa helg ska vi på kalas å helgen egentligen det med.
Måste alla ungar fylla år nu? 

Imorgon ska jag kolla på ett radhus.
M och Linnéa ska fiska om det inte blåser så jag får klara mig utan honom.
Har längtat så länge efter ett större hem å detta hade varit perfekt för oss.
Vi får se :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0