Dags att sälja...

Igår la vi ett bud på ett hus i Kävlinge.
Det e dags för ett större hem där vi kan bo i många år.

Nu väntar vi ivrigt på svar från säljarna.
Vi trodde att mäklaren skulle ringa tillbaks idag, men m minns inte vad han sa..

Imorgon kommer 2 olika mäklare hit för att värdera vår lägenhet så den kommer ut på marknaden igen.
Hoppas på mindre klydd denna gången och att köparna kan vänta tills vi flyttar, så vi slipper magasinera våra saker å bo hos någon så länge.

Så skönt det ska bli att få rensar bland lla saker man samlar på sig.
Jag får väl stå på loppis och sälja massa skit.
Hittade en kartong med bebiskläder  i källaren.. hur mycket kläder har våra barn haft egentligen?

nä nu ska jag sätta igång å tvätta lite så jag har mindre att göra imorgon! 



Kommentarer
Postat av: Linda

Inte klokt vad man samlar på sig!! Allt möjligt:/
Har själv rensat som f*n idag..sålt massa och gett bort säckar, så NU efter 6,5 år tror jag inte att jag har mer flickgrejor *äntligen*.

Trist med huset! Hoppas att ni hittar ett bättre så att ni kan känna att de var bra att det blev som det blev..

Kram

2014-11-20 @ 22:14:18
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0