Jobba jobba jobba

Sitter just nu i jobbebilen å väntar på en brukare som e ute på vift!
Drygt att sitta å vänta!

Skulle jobbat helg denna veckan, men bytte med en arbetskamrat så nu e jag ledig en tredje helg på raken.
Sen kommer jag att jobba varannan helg fram till semestern.
Får nytt schema fr.o.m. 2 juni då vi ska jobba 2 helger av 5. 
Suger APA eftersom jag haft lyxen att jobba var tredje helg sen 07 då jag började här på kirseberg! 

Jag har haft jävlig tur med jobb.
Hade timanställning 1 månad innan jag tog studenten, där jobbade jag som timmis i 2 år, direkt efter fick jag ett vik på kirseberg å har varit här sen dess.
Hade önskat att min lön va högre, men vem fan e nöjd med sin lön?


Köpte ett gammalt dockhus på loppis här om dagen!
Slitet å garanterat från 70-talet.



Jag har målat väggarna än sålänge!


Ska måla golvet och spraya taket.
Har köpt lite på panduro som ska smycka väggarna! Å sen ska jag köpa möbler.
Ska köra in på panduro idag igen å se vad jag hittar mer för kul! 

Nä nu får de vara hemma så jag kan jobba lite till :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0