Hah!

Jag trodde att man fick ha en egen vilja å ett eget val å tycke här i landet.
Men tydligen e det fel.
Man måste tycka om samma som alla som röstar på vänstern eller sossarna!
Om inte, då e man rasist/nazist/fascist!
Äh!
Jag röstade INTE igår.
Jag kan inget om politik eller vad de olika partierna står för.
Jag lever i min egen lilla "Jessism" och e väl för dum för att bry mig om annat!!
Jag kommer garanterat att rösta blankt i september OM jag inte läst på lite. Men det tror jag knappast att jag kommer hinna. Jag har ett bröllop att arrangera och för mig e det mycket viktigare!


Nuff Said!

På torsdag kör vi mot Ullared igen.
Jag micke å anna.
Kände mig inte riktigt klar sist vi var där.
Missade flera avdelningar.
Nu ska jag gå i varenda jäkla gång ;).

I helgen ska jag jobba, så vi får se om vi hittar på något efteråt.

Denna helgen har vi varit ute mycket.
Igår var vi på stranden.
Jag å Linnea letade skatter i sanden.
Vi hittade ett par gamla rostiga nycklar som vi hade som skatt .
Vi hittade även en miljon snäckor som vi tog hem å som jag ska göra något fint av, pysselfreak som jag e ;).









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0