Dålig potatisgratäng

Ät aldrig potatisgratäng vars påse blivit öppnad!
Det bubblar fortfarande i min mage!
Åt det i förrgår, på natten mådde jag illa som fan å igår låg jag hela dagen!
Idag e jag bättre, förutom magen som bubblar, men det får jag väl ta.

Har hunnit med en del idag!
Städade och möblerade flickornas rum.
Jag har vikt tvätt och håller på att tvätta fortfarande.
Städat och dammsugat hela hemmet.
Pysslat ihop lite servettringar till bröllopet. 
Satte även på band på vaserna så de inte ser så tråkiga ut.
Kul att pyssla ihop saker så bröllopet blir helt eget och personligt.
Har ju fastnat totalt i den gamla stilen.
Saker ska gärna se slitna å gamla ut (kanske därför jag åt gammal potatisgratäng?).
Blev iaf väldigt nöjd med resultatet:

Gjorde bara 6 ringar idag.
Sen orkade jag inte mer.
Banden börjar ta slut så jag ska bort till Netto å köpa fler rullar, om de finns kvar :S.

Lovisa bet sig i tungan på fsk igår så hon va så gnällig hela kvällen och fick tillsist sova med mig.
Det blev inte mycket sömn för min del.
Hon snurra rundor och skulle ligga tätt intill mig. Jag blev svettig å fick ont i axlarna för att jag fick ligga så konstigt.
Ja, det märks att vi aldrig samsovit med våra barn.
De har sovit i egen säng från allra första början! 
Hade aldrig pallat sova med massa barn i sängen. Extra skönt e det nu när båda lämnat vårt sovrum! 
Då kan vi faktiskt titta på tv innan vi somnar UTAN att riskera att barnet vaknar å vägrar somna om när man själv halvsover!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0