Vagn!

Fick en röd dockvagn när jag va typ 3-4 år.
Vagnen lever än idag.
Dock var den sliten å luktade verkligen unken gammal trasa.
Så nu när jag tog hem den från mina föräldrar åkte tyget av å jag startade "projekt dockvagn".
Ikväll blev den klar. Efter tre dagars svordomar och stickskador..



Allt e sytt för hand då jag vägrar bråka med symaskinen.
Inte alls snyggt sytt om man kollar nära, men jag e helt klart nöjd.
Det e ju bara mina barn som ska leka med den.

Tyget e taget från gardiner som Linnea hade för ett tag sen.
Så ingenting e nyköpt utan allt e återvunnit!
Kommer säkert pimpa upp den efterhand. Men den ska helt klart ALLTID pryda mitt hem, med eller utan dockor ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0