Söndag

Idag sken solen och jag har varit på bättre humör.

Skrev ett långt inlägg igår, men skrev aldrig klart det å nu har det försvunnit!

Jag låg iaf pall hela fredagen.
Kräkte på morgonen och sov sen hela dagen.
Jag trodde det va kräksjukan men kräkte bara en gång, hade ingen feber eller dålig mage.
Antar att det var min oro som ställde till det.
Jag vet om att peddon inte kommer komma tillbaks till förskolan, men jag vet fortfarande inte om barnen HR blivit offer för honom.
Jag har pratat med rektorn när jag hämtade barnen och han lovade att skicka mail varje gång polisen hör av sig till honom.
Tydligen är det hans chefer å personer över honom som bestämt att inte detta ska spridas...
Jag fick iaf ett mail i fredags från honom att inget hänt hos polisen än, att de fortfarande utreder.
Nog om det hemska.

Idag körde jag å Lovisa å hämta upp anna för att sedan köra till triangeln.
För mig blev det en Jeansjacka å ett ugglehalsband.
Älskar ugglor ;).
Vi käka lite sallad å kollade runt lite till, sedan körde vi anna hem och körde själva å handla lite mat till kvällen.
Väl hemma bytte vi plats å micke & Linnea körde till simningen och jag & Lovisa städade och möblerade i barnens rum.

Vi hann inte mer än äta å diska undan sedan skulle barnen i säng.
Där ligger de nu å sover, efter många om å men..
Fasade för denna första tiden då de ska dela rum.
Längtar efter ett stort hus!

Nu dricker vi lite kaffe och tar det lugnt.
Imorgon startar en ny jobb- och dagisvecka, som avslutas med PARTY på fredag å bakluckeloppis på söndag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0