Nytt

Veckan har sprungit iväg.
Jag har bara jobbat måndag och tisdag.
I onsdags tog jag semester för då var det dax att hämta Linneas hörapparater.
Hon tyckte det var häftigt att höra sin egen röst å satt å sjöng högt högt :).
Tänk dig själv att höra sin röst så svagt som när man håller för öronen.

Hon ska ha de någon timme om dagen för att vänja sig vid de, innan hon har de på fsk.

Igår var min lediga dag inför helgen och den spenderade jag hos Anna där vi prata bröllop och såg på film.

Idag e fsk stängd och jag e F-ledig.
Lovisa sover, Linnea skriver i sin bok och jag ska resa mig å koka lite kaffe innan jag städar toan!

Vi håller ju på att renovera toan.
Vi hade ett badrumsskåp från 90-talet å den va så grymt ful.
Väggarna va gulaktiga så de har micke målat om.
Idag ska spegeln upp å lite annat.
Ska bli skönt med ett nytt badrum.
Nästa projekt blir nog klädkammaren :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0