Mitt hjärta har blivit krossad av mänskligheten

Tänk er att ett barn blir lämnad på förskolan. Hos andra vuxna människor som ska ta hand om, lära upp och finnas där för barnet.
Tänk att detta lilla barn får förtroende och för andra vuxna än sina föräldrar, då barn oftast e mycket mer på förskolan än hemma om föräldrarna jobbar heltid.
Detta barn blir sedan offer för en psykopat som har sån fruktansvärd läggning och tänder på detta lilla barn.
Taffsar, rör och tvingar barnet att titta på den vuxnes könsdelar.
Dessutom hotar barnet för att inte berätta för någon.

Tyvärr har detta förekommit på mina barns förskola. På deras avdelning dessutom. 
Vi vet inte om mina barn har blivit utsatta för den jävla pedofiljävlen, risken e dock stor, han har jobbat med Linnea sedan hon börja där för 3 år sedan.

Rektorn på förskolan har valt att tysta ner ärendet och vi fick reda på detta av en annan förälder som skrev ett brev och lämnade sitt telefonnr.
Jag har mailat till rektorn men inte fått något svar än.

Jag mår så himla dåligt att jag var tvungen att gå hem från jobb för jag bara grät av tanken på vad mina barn kan ha utsatts för.
Har de fått se eller gjort något mot sin vilja? Bär de på en hemlighet som de inte vågar berätta?

Mina små älskade barn, önskar att ni kunde berätta så vi får denna jävla pedofilen bakom galler så han aldrig mer kan förstöra ett annat barns liv!

Fy fan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0