Helgen

Idag ska jag och mina brudtärnor ut å kolla på klänningar till de. 
Ska bli så kul å se de i fina klänningar!

Helgen har gått fort.
Väldigt fort.

I lördags körde jag å flickorna å hämta mamma för att sen köra vidare till Vellingeblomman.
Där fanns massor som hade passat i mitt hem :).
Men köpte ingenting.
Mamma köpte små rosor som vi ska ha på borden på bröllopet.

Efteråt gick vi en runda på mobilia.
Där köpte jag mig ett par tajts och en foundation. Linnea ville ha ett par klämmor men jag sa att hon först fick använda de när hon varit snäll en dag. Klämmorna ligger kvar, oanvända.

Igår, Söndag, lämna vi hemmet vid 13 för att handla lite på city Gross.
Kl 15.45 satte vi oss i bilen mot malmö.
Micke lämna av mig å Lovisa hos anna medans de skulle simma.
Vi följde med anna å handla lite mat och vi hann bara ta av oss jackorna hemma hos henne så va det dax att åka hem igen.
Tur vi ska ses idag igen :).

Imorgon ska jag på planeringsdag med jobb.
Ska bli trevligt.
Något sånt har inte existerat de andra 7 åren som jag jobbat där.

På tal om jobb.
Från mitten av april till mitten av juli kommer jag antagligen jobba nere på dagverksamheten! 
Det ska bli så roligt. Har velat testa på det länge nu och äntligen kom där ett tillfälle.

Får väl dra mig upp ur sängen å börja städa här hemma så jag hinner iväg i tid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0