Vikt, bröllop och stress

Åh!
E så trött på pyssel nu!
Det står mig upp över öronen.
Dessa jäkla servettringar tar ju aldrig slut!
Vill ha klart så mkt som möjligt innan semestern så vi kan njuta å inte stressa på slutet.





Jag måste prova min klänning igen så mamma kan sy upp den lite.
Hade inte varit så lyckat om jag står på näsan i kyrkan, roligt kanske!

Vi måste träna på vår bröllopsdans.
Jag kan dansa vals.. Men micke har aldrig dansat vals.
Lär bli en utmaning att få stelben till att hålla takten ;).



Det e så jävla stressigt på jobb nu.
Jag känner av magkatarren å jag e lite nedstämd om kvällarna.
Jag går ner i vikt utan ansträngning och gissar på att det e stressen som gör det.
Har nu gått ner 32 kg.
32!! Fatta så mycket det e!!

Det e lättare att röra sig och jag kan sitta på golvet å leka med barnen utan att få kramp i benen.
Men jag e så jävla trött alltid och antar att även det e stressen som gör det.
Får försöka stå ut till semestern, sen lugnar det nog ner sig.. Förhoppningsvis..

Ska till diabetesläkaren den 1/7 och längtar efter hennes kommentar om min 20kg lättare kropp sen sist jag träffa henne! 

Nä nu ska jag bädda ner mig å kolla på film en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0