Sjukt barn

Lovisa har tandsprickning på g.
Heter det tandsprickning när tänderna kommer upp?
Jaja skitsamma.
Hon har iaf rejält ont å e påverkad av det.
Näsan rinner, hon hade lite feber igår, lös mage, å pillar sig i munnen hela tiden.
Så hon e hemma med mig idag å vilar upp sig.

Vi har sjungit lilla snigel, tvättat, sjungit lilla snigel, ätit frukost, sjungit lilla snigel, hängt tvätt å ja.. Behöver jag skriva att vi sjungit lilla snigel?!

Snart ska vi äta lunch, stekt potatis å korvslantar = rester från igår!
Sen tar vi nog en liten tupplur till för att sen ta oss å handla lite innan vi hämtar Linnea.

Ska jobba denna helgen också.
Men sen e jag äntligen ledig 2 helger!

Imorgon ska vi hem till pappa på middag. 

Vad gäller bröllopet får jag uppdatera er om senare. När Lovisa sover!




Kommentarer
Postat av: Linda

Din blogg är så skön att läsa!;)
Undrar, har dina föräldrar skilt sig? Lagt märke till att du skriver "sovit hos mamma", "ska äta middag hos pappa".

Ha det fint!Kram

Svar: Tack :).

Ja de har skilt sig, men som tur e så e de vänner :)
Kram
Jessica

2014-06-14 @ 21:52:36
URL: http://Nataliesmamma.blogg.se
Postat av: Linda

Tråkigt att höra:/ men skönt att dem i alla fall är vänner!
Hälsa dem så gott från mig.

Kram

2014-06-17 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0