Prällen

Imorgon kväll ska vi träffa prällen å gå igenom vigseln.
Så ikväll måste jag kolla på deras program å göra om det till vårt.
Kommer nog inte bli en enda psalm. Vi kan inga psalmer å vill ju ha det väldigt personligt. Man gifter sig (oftast) bara 1 gång i livet och då vill vi ha det så mycket "vi" det bara går!

Igår gjorde jag äntligen klart alla servettringar och knöt rosa å blåa rosetter runt 62 (!!!!) champagneglas!
Vilken lättnad när jag va klar!
Aldrig mer säger jag bara!
Men fint blev det.




Just nu sitter jag i bilen och har precis varit på Apoteket. 
Regnet smattrar på rutan och jag vägrar gå ut! 
Tack gode Gud att jag inte har semester än. Det kan ju inte bli sämre väder i Juli å augusti.

Iaf så tänkte jag gå in på Konsum å handla till maten ikväll.
Det får bli spagetti å köttfärssås.
Micke kommer hem senare.
Idag får han veta om han varslas eller får stanna kvar på sitt jobb.
Jag vet hur dåligt han mår nu.
Han har jobbat på Gambro i över 15 år, så kanske han bara får gå..
Hemskt att vara utan jobb.
Speciellt när vi har barn å bor så jävla dyrt som vi gör.
Vi kommer få sälja lägenheten å flytta in i en hyres istället.
Sålänge vi har tak över Huvet och mat på bordet så löser sig resten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0