Överraskad

I fredes klev folk in i teamrummet, satte på mig ett fluffigt diadem och en band där det stod: Möhippa!
Vi satte oss i parken å drack lite cider sen gick vi vidare å bowla, åt, red på tjuren och körde rally.
Vi gick sedan vidare till Cuba Café där vi snacka å dansa salsa!
Hade verkligen en superrolig kväll, det va jag inte alls beredd på :).

Igår vad jag lite seg när jag åkte hem från mamma, men vi klädde på oss allihopa och körde till Center syd å shoppa lite, sen körde vi till Barsebäcks strand där vi gick en promenad å åt glass!




Idag har jag jobbat!
Dagen sprang förbi å nu e det läggdags för att jobba min första korta tur (7-13.45)!
Så najs med en kort tur efter helgen!
Nästa helg skulle jag varit långledig men ska in å jobba en av dagarna!

Nu e det endast 69 dagar kvar till bröllopet och saker har börjat bli klara!
Har bara mat, kostym, skor till mig och ringarna kvar!



Har köpt lite mer inredning till Dockhuset! Imorgon ska jag köpa lite fler sladdar å lampor till det!



Ska lägga lite snäckor på högra sidan av golvet, då jag inte fick rätt på pärlorna!

Nä nu ska jag försök vända mig om med min onda axel, mitt onda knä OCH mina onda innanlår ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0