Levaxin

Tror min dos med Levaxin måste sänkas.
Den ligger på samma dos som när jag va 20kg tyngre.
Kan vara därför jag e lite nere och för att jag e så jävla trött!

Jag har börjat komma på andra tankar gällande en 3a.
Jag tror faktiskt jag vill ha en bebis till.
Det sägs att den största skillnaden e mellan barn nr 1 och 2.
Jaja men ska väl inte lyssna till sånt, men jag kan tänka mig att det e sant.
Men jag vill inte ha ett barn till just nu, det pallar inte mitt huvud.
Men när Lovisa e i Linneas ålder, nappfri, blöjfri och sköter sig själv, DÅ kanske vi kan skaffa en till.
KANSKE!

Nu e det full fokus på de två stirrpannorna vi redan har.
Fast jag måste ju säga att det har lugnat ner sig.
Lovisa säger ifrån å e väl den som nu kan ge Linnea lite tjuvnyp här å var.
Men det märks så tydligt att kärleken mellan de e ENORM!
Lovisa kallar på Linnéa "LEEEEJJJAAA", när hon saknar henne eller vill henne något!
Linnea frågar efter Lovisa stup i kvarten när de e på olika håll.
Det syns så tydligt att Lovisa ser upp till Linnea och gör allt som hon gör.
Mammas eller pappas händer duger inte att hålla i längre, det ska va linneas hand och de ska gärna springa eller låtsasramla, då tjuter Lovisa ut i skratt ❤️.
Älskade barn, vad skulle jag göra utan er!



Nu ska jag strax på medarbetarsamtal och skryta om hur duktig jag e på mitt arbete 😆.

Ikväll e det dags att träffa prällen 👰




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0