2 månader

Imorgon e det 2 månader kvar!
Vi har köpt min ring som ska hämtas på tisdag!!

I fredags sov jag å flickorna hemma hos min mamma.
När flickorna lagt sig drack vi lite vin å cider och prata skit.
Älskar verkligen min mamma, hon å jag e så lika och vi har alltid något att prata om. Hon finns alltid där när jag behöver henne ❤️.
I lördags tog vi bussen upp i stan kl 10. Vi gick rundor på triangeln å sen ner till Stortorget, sen gick vi tillbaks till Hansa å gick en runda för att sen promenera hem till henne.
Linnea var superduktig och gick hela vägen utan att klaga.
Lovisa lyckades halvt förblöda när hon kolla på vattnet i kanalen å snubblade och bet sig i läppen när hon slog i räcket. Andra gången på kort tid som hon biter sig, hon bet sig kraftigt i tungan för några veckor sedan så hon fick ett stort hack i tungan. Tack å lov har det läkt fint å syns inte länge.

Idag har jag jobbat in min förra lördag.
Var ute på segevång och mina gamla vårdtagare kände igen mig!
Trots att det var nästan 2 år sen jag jobbade där!
Men det va kul. Skitmkt att göra men skönt att vara tillbaks i gamla kvarter!
Efter jobb åkte jag hem å åt med resten av familjen sedan packa vi in oss i bilen igen för att köra ut till Lommas hamn.
Asmysigt att gå där.
Vi köpte glass från Lomma glassfabrik å satte oss på kajen å åt å tittade på båtar. Barnen älskade det, och vi med.
Hoppas att vi en dag flyttar ut vid havet!





Nu e barnen nerbäddade och förhoppningsvis sover de.
Hittade en bok med godnattsagor och jag förstår verkligen att barn somnar till den.
Fan vilka tråkiga sagor, men läser en varje kväll tills de e slut, sen tror jag att jag säljer den boken ;).









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0