En tur!

Jag har en tur kvar att jobba, sen e det fan SEMESTER!
Min kropp har redan kopplats till semesterläge, den palla inte trycket på jobb idag och gav mig hjärtklappning och huvudvärk.
Kul.
Har nästan bara legat ner sen jag kom hem från jobb.. Trevligt sällskap liksom.
Men imorgon ska jag jobba 8 timmar sen ska jag inte ens tänka på jobb på 4 härliga veckor!

Jag börjar semestern med att bygga mina naglar på måndag. 
På tisdag hittar vi nog på något skoj.
Onsdag ska jag till frissan å färga och klippa mig.
Sen ska det fan bara rulla på utan direkta planer.
Vi ska till zoo en dag och Tosselilla en dag och Helsingör en dag.
Å jag ska steka massa på stranden.

Ja vi ser vart livet leder oss!

Förra helgen hade de planerat en möhippa för mig.
Men jag orkar inte skriva om det just nu. Det kommer!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0