En ledig dag!

Känns som om jag jobbat en hel månad utan fridagar.
E helt slut i kropp å knopp.
Vi har fått så maffiga scheman på jobb. Visst ska vi bara ha en halvtimmes rast, men lite kan man väl få andas emellan brukarna. 

Idag e jag iaf ledig å ska sen jobba helgen. Ser inte alls fram emot det. 
Men det måste göras.

Kl 14 ska jag hämta upp anna på hennes jobb, vi ska hämta brudklänningen hos min mamma å lämna in den på uppsyning. 
Har letat skor som en galning men hittar inga fina :(.

Börjar bli mer å mer stressad nu inför bröllopet.
Får nästan en panikattack när jag tänker på att vi faktiskt har en del kvar att göra. All mat ska köpas bland annat.

Tur man bara gör detta en gång i livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0