Dör

Asså min kropp pallar inte med denna äckliga värmen.
Jag svettas bara jag rör på mig lite.
Alla kläder åkte av när jag kom hem. Allt var genomsvettigt. Det blev inte bättre av att bussen inte hade någon fungerande ventilation! Dog nästan där jag satt med min rövsvett!
Vad fan tänkte jag imorse när jag tog på mig ett linne, tajts å klänning? 
Tänkte nog inte alls faktiskt..

Imorgon e det bara 1 månad kvar till vår stora dag!

Igår va jag å anna ute på center syd och en sväng inne på Lager 157.
Jävlar var man kunde handlat om man inte skulle gifta sig snart.
Det blev en liten a-formad klänning till mig iaf. 


När barnen lagt sig klädde jag om Lovisas Tripp-trappstol och blev rätt nöjd med resultatet 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0