Trött

Idag har jag budat på en brudslöja.
Jag vet inte om jag vill ha någon, men om jag inte köper en så kanske jag ångrar mig sen.
Det e allt jag orkar göra inför bröllopet idag.
E så trött efter dagens arbete.
Det va stressigt å mycket att göra idag.
Imorgon vet jag iaf vad som ska göras å kan ta det lite lugnare.


Igår var vi på hörsel och dövenheten med Linnea.
Hon har så pass dålig hörsel så hon ska få hörapparater.
Så vi pratade och fick lite info om hur de går tillväga för att få ner störiga ljud på linneas fsk.

Det va väldigt tråkigt att få veta att hon ska ha hörapparater men nu kommer hon höra bra och säkert må bättre.
Så i början av mars ska vi hämta de små apparaterna och sakta introducera de.
Stackars liten, hon får utstå så mycket :(.

Snart dax att sova om jag ska orka med morgondagen!




Kommentarer
Postat av: lina

Tråkigt att hon hör dåligt, men tur det finns hjälp att få, o det bästa av allt är ju att dom är små och fina:)

Svar: Ja precis. Hon fick välja både färg och figur på de :).
Jessica

2014-02-15 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0