På måndag

Jaha! Det var denna föräldraledighet..
Den flög bort med vinden å idag e jag inte föräldraledig längre.
Som jag sagt tusen ggr så fattar jag inte vart detta året försvunnit!

Lovisas inskolning har gått jättebra och hon trivs på fsk.
Hon har dock svårt att sova middag då de andra barnen bara sover en timme ungefär å då väcker de henne!
Kvällarna kommer inte bli roliga framöver. Hon som e van att sova 2 timmar på dagen.
Jaja, hon vänjer sig väl.

Jag ser inte alls framemot att börja jobba nu.
Jag vet att de kommer köra slut på mig den första veckan. 
Efter jag kom tillbaks efter min föräldraledighet med Linnea så mådde jag så jävla dåligt, kom till ett helt nytt team å område (jag kände ju de jag jobba med å området, men hade aldrig jobbat där) å alla va så negativa å tråkiga alltid å hacka på mig för att jag sa vad jag tyckte! Jag pratade med chefen och sökte nytt jobb.
Jag hoppas jag slipper detta denna gången!
Jag hoppas att jag får en tjänst på dagverksamheten eller mötesplatsen så jag slipper alla sura miner!
Vi får se!

Dags att ta tag i dagen!
Den e en stor dag även idag!
Alla dagar e stora detta året <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0