Make & Maka

Ja då förvandlar jag denna bloggen för ett tag!
Min hemlighet var att vi ska gifta oss den 9 Augusti.
Detta var för mig en dröm som aldrig skulle slå in eftersom micke sagt att han aldrig vill gifta sig.
Nu e jag så lycklig å hoppar runt på mina rosa moln varje dag!
Jag, JESSICA STRANDH ska bli  FRU JESSICA MARTINSSON!!
Fattar ni så häftigt det ska bli att vara en fru :).
Helt underbart!

Barnen kommer slippa att ha dubbla efternamn och jag kommer få ett nytt!
Kommer va konstigt att skriva Martinsson.

Iaf har jag utsett min bästa vän Anna och min svägerska Louise till mina tärnor!
Micke har utsett en "bestman" och denna personen kommer även få vara toastmaster!
Personen e fortfarande hemlig då micke inte sagt något till denne än!
Linnéa å Lovisa ska självklart vara brudnäbbar och vara klädda i de sötaste rosa klänningarna!

Jag har köpt en brudklänning.
Kunde inte vänta, priset va så jäkla bra så det va likabra att köra på direkt.
Men den e suuuuuuperfin!
Ni får inte se den förrän efter bröllopet ;).

Vi ska nog sitta å scapbooka ihop inbjudningskorten snart, så de kommer ut i tid!
Ska bli så kul!
Ja, bloggen kommer nog handla mycket om bröllop framöver!



Saknar mina barn, har inte träffat de sen imorse 6.40.
Längtar tills de vaknar imorgon (om de vaknar kl 9).

Kl 13 imorgon har vi en tid till Kurator Sara på dövenheten med Linnea.
Har en stor resa framför oss nu med hennes hörsel.
Men det kommer gå fint :)!

Hej svej 



Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis. Så underbart mysigt. Alla tjejers dröm. Hur gick frieriet till, nyfiken ?! Hihi..,,

2014-02-14 @ 08:43:10
Postat av: Jonna

Grattis. Så underbart mysigt. Alla tjejers dröm. Hur gick frieriet till, nyfiken ?! Hihi..,,

2014-02-14 @ 08:43:18
Postat av: Anonym

Grattis 😊

Svar: Tack
Jessica

2014-02-15 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0