Lokal

Att det ska va så himla svårt (läs dyrt) att hitta en lokal till bröllopet!
Antingen e de asdyra, typ 5000kr eller så måste man lämna senast kl 01.
Har ringt å mailat på flera men aldrig blir jag nöjd.
Anna tipsade mig idag om prästgården som ligger intill kyrkan!
Hur jävla bra hade ibte det varit?!
Så ska ringa imorgon å fråga om vi får komma å kolla och preliminärboka den.
Det Börjar bli "ont om tid" för mina nerver. Känner mig sjukt stressad av att hitta en lokal så vi kan skicka ut inbjudningarna.
Ska sätta mig å beställa hem lite material så vi kan pyssla ihop personliga kort!

Idag e det fredag för min del.
Har jobbat hela helgen och idag.
Ska bli skönt att slippa stressa imorgon.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken kyrka ska ni gifta er i?

Svar: Södra Sallerupskyrkan!
Jessica

2014-02-18 @ 11:32:07
Postat av: Jonna

Ok. Försök då få prästgården, tror man får hyra den gratis när man har sitt bröllop i kyrkan som tillhör. Annars kostar det 3000kr att hyra. Den är jätte fin och väldigt populär. Lycka till !!

2014-02-18 @ 15:37:51
Postat av: Jonna

Ok. Försök då få prästgården, tror man får hyra den gratis när man har sitt bröllop i kyrkan som tillhör. Annars kostar det 3000kr att hyra. Den är jätte fin och väldigt populär. Lycka till !!

Svar: Den va redan uthyrd :(.
Letar som en tok. Men man vill inte ta vad som helst.
Jessica

2014-02-18 @ 15:37:58
Postat av: Jonna

Det var synd. Klart man vill ha det bästa man kan få. Vi hade 1åts kalas i oxie Gula skolan. Helt okej. Vet inte hur länge man får ha den. Man måste bli medlem, kostar 150kr/år och då får man hyra huset för 750kr. Bara ett tips !

Svar: Ska kolla upp det! Tack för tipset!
Jessica

2014-02-18 @ 16:05:34
Postat av: Anonym

http://www.brollopstorget.se
Och sök på Lund kanske?

Svar: Lund känns lite långt bort från kyrkan. Annars, tack för tipset!
Jessica

2014-02-19 @ 18:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0