Jobb, feber, trött!

Idag va min första arbetsdag sen september 2012.
Den va intensiv och jag fick kasta i mig min soppa å sallad.
Det e skönt att ha å göra för tiden går så fort, men när man inte hinner äta upp sin mat eller bara andas en stund, då går det förlångt! 
Men det va kul att få träffa de gamla som visar sin uppskattning!

Nu e jag astrött men får hålla ut någon timme till!

Lovisa har sedan igår haft över 38 graders feber (särskrivning?) å det har inte gått att få ner den.
Hennes allmäntillstånd e oförändrat, hon e som vanligt, liiiite liiite hängig.
Vi kämpar på tills imorgon, annars blir det vårdcentralen på onsdag.
Stackars liten!

Vill så gärna berätta en hemlighet för er men e det en hemlis så e det :)!




Kommentarer
Postat av: Linda

Är du gravid igen?;) hihi

Svar: Det vet man aldrig!
Jessica

2014-02-10 @ 20:49:01
URL: http://Nataliesmamma.blogg.se
Postat av: Sanna

Är det vad jag tror det är ? (Glad) :)

Svar: Det beror på vad du tror :)
Jessica

2014-02-12 @ 07:12:59
URL: http://Sanna-liv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0