Inbjudningskort

Nu e inbjudningskorten köpta.
Så nu e det dax att knåpa ihop de.
Även placeringskorten e köpta å de ska vi också knåpa ihop en dag.
Ska bli kul :).

Igår jobba micke övertid så jag å flickorna tog bussen upp i stan med min mamma.
Det blev lite shopping.
1 linne, ett par byxor och en långärmad tröja till mig.
Å Linnea va så duktig så hon fick ett halsband med tillhörande armband och ring.
På eftermiddagen körde jag till Anna där jag stanna till efter mello.
Fick massa fina kläder av anna som hon krympt ifrån.

Viktväktarna går bra, eller ja jag har gått ner 2 kg iaf.
Så sakta men säkert går jag ner.
Måste bara skärpa mig å dricka mer vatten.
Har aldrig gillat vatten, men jag vet att det e bra.
Jag har dock slutat att dricka så mycket läsk som jag gjorde innan.
Jag dricker bara läsk om jag e ute eller festar till det.
Jag som druckit läsk dagligen i så många år har nu inte gjort det (väldigt sällan) sen 1 Januari.

Idag ska vi till Ikea.. Igen!
Vi ska ju göra om i badrummet å ta bort badrumsskåpet, måla om och göra det fint.
Hade önskat att köpa nytt badkar, gärna en jacuzzi ;)! Vi får väl se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0