Idag

Har varit hemma från jobb idag.
Har inte lyft ett finger här hemma även om det skulle behövas.
Mådde skit imorse när klockan ringde så skickade iväg micke å barnen själva och ringde jobb.
Hatar att jag aldrig ska klara mig utan barnens sjukdomar.
Men att gå å jobba och springa runt å svettas å klä av och på mig hela tiden kändes inte så bra.
Så idag har jag legat på soffan å kollat på 6 avsnitt av Pretty Little Liers och endast rest mig upp vid behov.
Imorgon e jag ledig å på torsdag e det nya tag.
Känner mig bättre nu, konstigt nog.

Ska strax ta på mig jacka å skor och gå å hämta barnen.
Tack å lov får man lämna barnen när man själv e sjuk (förutom vid magsjuka), så man kan vila upp sig.

Ställde mig på vågen innan och den visade -1,7kg sen i torsdags.
Kanske hinner jag gå ner iaf 10kg till augusti.
Fick jättemånga komplimanger på jobb igår. Känns så skönt att det syns på mig fast det inte syns lika mycket på vågen!

Mot ett smalare liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0