Fredag

Vab idag med!
Tack å lov kladdar inte ögonen mer.
Men hon e störtförkyld och hostar.
Men det va väntat.
3dagarsfeberns symtom.
3 dagar feber (check), sen kommer prickar på magen (check), sen kommer förkylning (check), med förkylning hör hosta till (check) och med förkylning kan ögoninflammation också komma (check)!
Kan hålla på hela natten!

Vi tog iaf en runda på Coop å handla lite till middagen.
Så vi fick lite frisk luft.

Imorgon ska Micke jobba övertid så det e bara jag å flickorna. Tror jag ska köra till Burlöv center för att fördriva tiden.
Mina barn vet inte hur man leker med sina leksaker utan springer mig runt benen alt. Vill titta på film.
Så då bestämmer jag att vi ska gå i affärer som jag tycker om att göra :).
Fast flickorna har nog aldrig klagat över att gå i affärer. Linnea e en liten MiniMe och känner å drar i alla plagg hon går förbi.
Man måste ju känna på kvalitén ;).
Hon brukar hålla upp kläderna framför sig å "se om den passar", precis som jag brukar göra hahaha. Älskade barn.
Lovisa bara sitter å tittar å snackar. De vet ju om att vi alltid tar en runda i leksaksaffären med, även om vi inte alltid köper något så tycker de, som de flesta barn, att det e roligt att bara titta å prova trycka på alla knappar!

Jag älskar att köpa saker till barnen.
99% av alla shoppingturer så kommer jag hem med något till de.
Ändå e de inte oförskämda och skriker å bär sig förjävligt åt om de inte skulle få något en gång.
Iaf inte Linnea. Lovisa e ju liten å vet ju inte riktigt vad "få" e för något.
Jag hoppas att det håller i sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0