Återbruka

Efter massa inspiration från fb-sidan "återbruka" har jag nu återbrukat vår tråkiga korgbyrå!
Tänkte först måla om hela, men träet uppe på va svårt att måla å så ville jag inte ha de svarta kanterna, så jag sparade bara korgarna å måla om de med ikeas färg och vips, så blev vår hylla i sovrummet mycket mera "jag".
Älskar den slitna, gamla shabby chic-stilen!



Hallen har också blivit lite nygammal.


Köket har också fått sig en nygammal look.



Har åkt på någon sorts sjukdom.
Mådde skitkonstigt igår, trodde nästan att det var slutet för mig ;).
Hade fruktansvärd huvudvärk, trött, ont i halsen å var som en zombie!
Idag e det bättre, men har fortfarande ont i huvet å halsen från å till och känner mig ibte helt 100. Så för att vara frisk till helgen så jag kan jobba så stannar jag hemma imorgon med!

Håret åkte av i söndags.
Jag hade världens dreadlock i nacken å håret hängde över ögonen.
Nu känner jag mig som Homer Simpson, med 3 hårstrån på huvudet :(.
Men ska snart sätta i det igen!





Kommentarer
Postat av: Linda

Så fint ni har det!=)

Svar: Tack!
Jessica

2014-04-15 @ 19:59:52
URL: http://Nataliesmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0