Skaffa inte barn!

Mitt råd till alla som inte vill va vakna på nätterna: skaffa inga barn!!

Jag e så jävla trött idag!
Lovisa va totalt jävla megajobbig inatt!
Hon vakna vid halv tolv pigg som en lärka och somna inte om förrän efter 01.
Sen höll hon på å gnälla till och från till kl 4 då hon vakna igen, lika pigg som förra gången! Hade såna problem med henne att jag tillsist lät henne krypa omkring på golvet! Vid 5 tog jag upp henne å vagga henne till sömns!
Ja det låter kanske inte så farligt, men fy fan asså!
Å anledningen till att hon vakna var förkylning!
Näsan rinner på henne konstant!
Dock e hon pigg å glad, till skillnad från hennes mor som bara vill dra täcket över huvudet tills vi fått tillbaks vår bebis som sover hela nätterna!!

Iaf. 8.30 va jag å kolla på lägenheten och prata med killen som visade den om inflyttning!
De hade fler lediga lägenheter i området och får vi inte denna så har vi en annan!
Så vi e garanterade en lägenhet!
Nu ska vi bara få såld vår, vilket ser positivt ut!!

Vi åkte till Entré efter vi hämtat upp Linnea och ätit frukost hos mina föräldrar!
Det blev 3 par skor och en mössa till Linnea ochsminkborstar till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0