Sep. 02, 2013

Den bästa morgonen på länge, vakna jag upp till idag!
Vakna av att Linnea låg i Mickes säng och mös!
Lovisa sov! Jag blev nervös å gick upp för att kolla till henne, men hon sov!
Hon va inte sig själv igår å jag anade en förkylning på g!
Men som tur va så kom där ingen förkylning idag :).

Resten av morgonen flöt på utan bråk om kläder!

Efter vi lämnat Linnea på fsk så gick vi till Apoteket å köpte lite kurer mot förkylning och vätskeersättning till resan och nålar till mig!

Igår hämtade micke en symaskin som jag fick från Mickes farmor som ju dog i somras!
En Husqvarna Automatic -51.
Va tvungen att prova den direkt å guud va bra den va!
Jag sydde klart solskyddet till vagnen som jag började på för några månader sen men aldrig blev klar med för att min symaskin bara fnattade sig!
Nu ska den bort!
Ut med det nya å in med det gamla.. Eller hur va det nu ;)..

Vi fick även hennes gamla spinnrock från 1900-frös ihjäl!
Den ska jag fräscha upp å måla vit!

Har börjat gilla gamla handgjorda saker, de har sin charm!
Hade velat ha ett gammalt symaskinsbord med pedal som jag kan ha min Husqvarna på!
Men det får vänta tills vi skaffat oss ett hus med mer plats!

Imorgon ska jag på visning på Riseberga! En trea på 83kvm!
Det får räcka sålänge! Det gäller dock bara ca 6 månader, så vi klarar oss!
Jag ska va där redan 8.30 så jag å barnen ska sova hos mina föräldrar så vi slipper ta bussen 7.30.

Åh vad jag längtar in till Malmö!
Å tills jag tagit mitt körkort!

Nu har Linnea varit blöjfri på dagen i 3 veckor!
Så skönt att slippa byta massa blöjor å speciellt köpa massa blöjor!
Hon går självmant in på toa när hon e nödig!
Hon valde själv att sluta och jag som va så orolig för att hon aldrig skulle sluta!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0