Alcudia

Åh vilka härliga, varma dagar vi har haft!
Imorgon e sista dagen och på söndag e det dags att åka hem igen!

Linnea har badat från kl 10 till 17 varje dag och hon e en riktig liten fisk!
Vi har tränat simtag och snart sitter de hoppas jag!
Vi har mest legat vid poolen!
I förrgår upptäckte vi brännmaneter i havet och stackars lilla Hampus brände sig på en :(!
Jag e väl mer en poolmänniska, även om jag tycker om att ligga på stranden så föredrar jag poolen!

Vi har inte varit på någon utflykt utan hållit oss i staden!
Tog en liten sightseeingtur här om dagen!

Hotellet e perfekt med massa aktiviteter för både barn å vuxna varje dag!
Jag har inte deltagit i något för självklart fick jag min vecka precis när vi landat i Palma!
Typiskt!

Varje kväll har de shower på hotellet!
Imorgon e det karaoke som gäller!

Barnen har varit exemplariska! Visst har vi fått tjata en del på Linnea, men bara om småsaker! 
Lovisa har lärt sig vinka när man säger Hej och Hejdå, märkligt nog säger hon "där" å pekar på saker!
Vårt lilla barn e verkligen snabb i sin utveckling! Hon blir ju trots allt "bara" 8 månader om några dagar!
Linnea pratar spanska å säger "Hola" till personalen!

Jag vill berätta så mycket med orkar inte nu! Klockan börjar bli mycket å det e en dag imorgon med!


Dansar med Hampus


Myser på stranden


Mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0