Torsdag, fredag & Lördag!

I torsdags lämna micke av mig å flickorna hemma hos mina föräldrar där vi skulle tillbringa helgen!
Han själv tog min lillebror å körde upp till Blekinge för att fiska ett par dagar!

Jag hade ont i käken och så strålade det upp i huvudet!
Tandvärk eller tantköttsinflammtion tänkte jag!
På fredagen när jag vakna va det tusen ggr värre och jag hade fått gå upp på natten för att ta en panodil!
Jag kollade min visdomstand med en spegel å såg att den såg svart ut!
Hål i visdomstand finns det inte så mycket att göra åt utan den dras ut!
Ringa till tanläkarakuten och fick en tid senare på dagen!
Halv elva va jag på sjukhuset för att byta sensorn på magen, men en stund efter vi kört därifrån så visade det sig att denna inte heller fungerade.. Suck.
Så jag drog bort den från magen!

Klockan 13 va jag hos tandläkaren och förberedde mig på en utdragning!
Men efter 2 röntgenbilder så fick jag gå igen!?
Tandläkaren hittade inga djupa hål, bara ytliga som man kan borsta bort!
Så jag blev bara 75kr fattigare.
Men jag fick megaont i huvudet och kindbenen lite senare och när jag böjde mig framåt fick jag ont i huvudet och bihålorna, så det va väl de som spökade!
Knapra massa piller igår å idag e det mycket bättre!
Slipper kanske att gå till vc på måndag!

Jag körde med pappa igår och idag!
Igår fick jag provköra på en parkering och idag körde vi i hamnen, runt runt!
Sen körde jag hem till mina föräldrar!
Motorväg!
Det va inte så läskigt som jag minns det!
Det kommer räcka med dessa 20 lektioner som jag köpt!

Nu e jag å flickorna hemma.
Mina föräldrar skulle bort så då tyckte jag att vi kunde åka hem så de kunde få vila ut imorgon!
Mina barn kan va väldigt intensiva ;)!
Lovisa vill bara krypa omkring men helst resa sig upp mot allt och alla och stoppa ALLT hon hittar i munnen!
Det e verkligen mer än ett heltidsjobb med fler barn än ett!

Iaf.
Vi tittar på Den lilla sjöljungfrun för sådär 500de gången!
Lovisa va trött å fick gå å lägga sig kl 19! Å snart ska Linnea också sova, så jag kan lägga mig på soffan med en filt, bra film, ostbågar och julmust ;)!
Ensamtid när den e som bäst.

Kan slå vad om att någon av barnen kommer vakna inatt (läs Lovisa) eller vakna kl 05 (läs Lovisa igen), så jag kommer va irriterad å aptrött imorgon tills micke kommer hem å räddar mig!



Hade aldrig klarat av att va ensamstående. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0