Linnéa

Onsdag.
En grå, tråkig onsdag!
Och den började med gråt från Linnea.
Vet inte varför hon grät, hon va bara ledsen när hon vaknade.
Grät för att jag inte gick upp å gjorde välling till henne direkt, grät för att hon inte ville ligga i Mickes säng, grät för att jag inte orkade ta upp Lovisa i vår säng!
Hon hade en ledsen start på dagen!
Nu vet jag att hon ville ha närhet.
Hon e så svår att komma nära, hon ligger inte gärna å myser eller sitter i ens knä framför tvn, vilket jag önskar att hon ville, iaf ibland.
Hon har alltid varit så självständig och hållit sig för sig själv.
Det svider i mitt hjärta för det känns som hon känner att hon blir åtsidosatt nu sen Lovisa kom.
Men jag försöker förklara för henne hur mycket jag älskar henne och att vi inte lämnar henne utanför.
Känns som om man alltid e arg på henne för att hon inte lyssnar.
Men det e något som kommer lugna sig med tiden och förhoppningsvis kommer det många dagar då vi slipper bråka så fort vi öppnar ögonen!

Älskade finaste underbaraste Linnea!
Du e mitt allt, mitt stoooora hjärta och jag kommer alltid finnas Vid din sida <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0