Well..

I förrgår va en så bra dag!
Jag å Linnea bråkade inte en enda gång!
Gissa om jag sov gott sen på natten :).
Igår tog hon igen det å va ett riktigt monster...
Imorse va hon snäll å go igen.
Hoppas hoppas att det e ljuset i tunneln som man kan skymta!
Min hjärna pallar inte så mycket till.

Igår plocka jag fram symaskinen för att sy klart julklappskalendern men självklart börja maskinen krångla å tråden knöt sig! Åååh vad e det som jag gör fel?
Samma problem med den andra mskinen så det måste ju va fel på mig!
Fattar inget!
Ska fråga mor ikväll, hon kanske kan hjälpa mig!

Lovisa sov 3 1/2 timme igår förmiddag! Nu e hon inne på sin tredje timme! Man blir nästan lite rastlös när hon sover så länge ;)




Kommentarer
Postat av: Sanna

När hon sover så passa på och läs en bra bok, teori, kolla tv, städa, sov, fika :) kram

2013-11-20 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0