Landsväg

Igår körde jag landsväg!
Kan ju berätta att jag ALDRIG kommer köra på en landsväg när det e mörkt igen!
Fy fan!
Där va rådjur precis intill vägkanten och det gick rådjur över vägen.
Hade mina ögon kunnat så hade de ploppat ut så mycket som jag spärra upp de!
Det va riktigt obehagligt.
Jag klarar körningen galant och körläraren tror jag klarar mig på mindre än dessa lektioner jag har kvar!

Halkan e bokad och jag e klar med alla tester på internet!

Har börjat tro på mig själv.
Lite duktig e jag som sitter timmavis och pluggar. Trots att det e astråkigt!

Idag har jag paus i körandet och imorgon ska jag på det igen!
Åh vad jag längtar efter körkortet, nu e jag så nära!

Tut tut

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh ja jag minns det som igår. Tyckte också det var obehagligt i början men de är som med allt annat. Man vänjer sig. Du kommer klara detta galant. Jag tror på dig.
Finns inget bättre än att ha körkortet i handen. Kram

Svar: Ja det får vi hoppas :)! Det finns en sak som e bättre, att få barn :)
Jessica

2013-11-08 @ 08:42:27
Postat av: Sanna :)

Haha jaaa du det tror jag med.
Vill o längtar dit. Hoppas dessa månader går snabbt :)

2013-11-10 @ 16:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0